Kontakt och öppettider
Telefon: 08-505 530 00
Öppet: helgfria vardagar 09.00–17.00
På den här sidan har vi samlat allt du som har en försäkring hos SBM Försäkring kan tänkas behöva, från villkor och formulär för skadeanmälan till svaren på de vanligaste frågorna.
SBM och Mysafety har länge varit en del av samma familj. Nu förenklar vi och samlar allt under ett namn – Mysafety.
Du behåller samma försäkring som tidigare, men nu med ett nytt utseende och ännu fler trygga lösningar på samma ställe.
Från och med november 2025 kommer dina fakturor från Mysafety. Om du sedan tidigare har försäkringar hos Mysafety samlas då dina försäkringar på samma faktura.
Klicka på länken som bäst beskriver skadan du vill anmäla så hjälper vi dig vidare.
Om du hellre vill använda en blankett för skadeanmälan så kan du ladda ner den här (pdf).
Om du har någon av försäkringarna Olycksfallsförsäkring Trafik eller Vård och Krishjälp, behöver du ladda ner, fylla i och posta din skadeanmälan till: skador@gjensidige.se eller Gjensidige Försäkring, Box 4430, 203 15 Malmö.
Om du har försäkringen Hemklok, anmäler du skadan direkt till HemGaranti 24 på telefonnummer 08-597 918 55 eller mejladress kundtjanst@hemgaranti24.se.
Mysafety ger dig ännu fler trygga lösningar på samma ställe. Utöver det är det mesta som vanligt!
Ring 0771-88 89 90 för att få vägassistans direkt.
Larmcentralen hos vår partner Viking hjälper dig dygnet runt, året om i hela Europas Gröna Kort-område. Mindre fel reparerar vi direkt på plats . Går inte det bärgar vi din bil till närmaste verkstad .
”*” anger obligatoriska fält
Telefon: 08-505 530 00
Öppet: helgfria vardagar 09.00–17.00
Mysafety AB
Box 45110
104 30 Stockholm
Larmnumret för dig med Väghjälpsförsäkring
Ring för att få vägassistans direkt: 0771-88 89 90
Upptäck Mina sidor! Här får du full överblick över dina försäkringar och hittar alla dina försäkringshandlingar. Du kan även hitta villkor till respektive försäkring på villkorsidan för SBM försäkringar.