Anmäl skada
Trygg kundkontakt. Tjej på kundservice svarar i telefon. Mysafety Kundservice - Trygg kundkontakt

Vårt kvalitetsarbete

Vi vill att du ska vara lika nöjd med vårt bemötande som med våra produkter och tjänster. Därför är det viktigt för oss att vara transparenta och ha en öppen dialog med dig som kund. Vi har en rad processer för att hjälpa oss i detta arbete.

Kvalitetsprocesser

Kvalitetsarbete

Vår kvalitetsfunktion arbetar dagligen med att följa upp och bevaka att våra rutiner följs. Varje år lyssnar de på en stor mängd samtal från våra försäljnings- och kundserviceavdelningar. Kvalitetsarbetet innefattar även att kontinuerligt utbilda vår personal, genomföra kundundersökningar och bevaka företagets kundkontakter och processer.

Forum för feedback och synpunkter

Det är viktigt för oss att eventuella missnöjen utreds så att vi kan förbättra vårt kvalitetsarbete. Om du inte är nöjd eller har synpunkter är du alltid välkommen att återkoppla direkt till oss.

Mottagare av Trygg kundkontakt 2025

Märkningen ”Trygg kundkontakt” delas årligen ut av branschföreningen Kontakta och är kopplat till att medlemmarna följer medlemskapets villkor. De som inte lever upp till riktlinjerna utesluts ur branschföreningen.

Kvalitetsmärkningen omfattar bland annat:

  • efterlevnad av stadgar, svensk lagstiftning, gällande praxis och god sed i kontakter med konsumenter och i verksamheten i allmänhet
  • schyssta villkor för personal i form av kollektivavtal eller motsvarande försäkringsskydd
  • god arbetsmiljö

Stolt mottagare av utmärkelsen Trygg Kundkontakt

Trygg kundkontakt 2025

Märkningen är branschföreningen Kontaktas utmärkelse och delas årligen ut och är kopplat till att medlemsbolaget följer de villkor ett medlemskap i Kontakta föreskriver.

Läs mer om Trygg Kundkontakt
Trygg kundkontakt 2025