Välkommen att anmäla din skada! Ersättningen baseras på din försäkring villkor. För att få ersättning för en skada enligt våra försäkringsvillkor måste du först komma in med en skadeanmälan. Skadeanmälan görs genom att fylla i webbformuläret nedan och där i bifoga de handlingar som krävs för att styrka ditt ersättningskrav.
Nu har vi satt turbo på skadehanteringen
Nu har vi på mySafety gjort vår skadehantering ännu bättre! En betydligt snabbare utbetalningstid betyder att du som kund nu får din ersättning så snabbt som 5 minuter efter att du får ditt beslut om godkänd skada. Vår snabba handläggningstid gör därmed att du kan få din utbetalning ca 1-2 dagar efter en komplett skadeanmälan skickats in.
Har du frågor? Välkommen att kontakta vår kundservice så hjälper vi dig!
Om du inte kan anmäla digitalt
Om du har en Olycksfallsförsäkring eller en Däck - och fälgförsäkring behöver du göra en skriftlig skadeanmälan.
Om du inte heller har möjlighet att anmäla skadan digitalt, kan du skicka in en skadeblankett enligt instruktioner nedan.
Fyll i skadeblanketten
Ladda ner, fyll i, signera och skicka din blankett för skadeanmälan tillsammans med de handlingar som krävs för att styrka ditt ersättningskrav. De olika skadeanmälningsblanketterna hittar du i listan nedan.
Skicka din skriftliga skadeanmälan till:
mySafety Försäkringar AB
Box 27142
102 52 STOCKHOLM