Är du kund hos oss kan du betala på flera olika sätt. Din försäkring eller tjänst kan du betala via autogiro, e-faktura eller pappersfaktura/-avi. Har du köpt en produkt via oss får du en pappersfaktura. De flesta av våra försäkringar kan även betalas både månadsvis och årsvis.
Under våra Vanliga frågor och sektionen Betalning hittar du svar på de vanligaste frågorna som rör betalning hos oss.
Välj betalsätt direkt efter ditt köp
Följ länkarna nedan för hur du anmäler dig till autogiro eller e-faktura. Det kan du göra direkt efter ditt köp hos oss.
Inom en vecka efter att du gjort en beställning hos oss får du även ett sms där du kan välja att betala via e-faktura eller autogiro. Gör du inget aktivt val kommer du att få en pappersfaktura skickat till din folkbokföringsadress. På våra pappersfakturor tillkommer en avgift på 19 kr.
Byt till autogiro eller e-faktura när du vill
Betalar du via autogiro eller e-faktura slipper du fakturaavgiften och gör samtidigt miljön en tjänst. Du kan när som helst byta betalsätt. Läs mer och ansök nedan.